Inaugurată oficial pe 1 aprilie, aolicația PROFI a ajuns să numere în momentul de față peste un milion de conturi de utilizator, a anunțat vineri compania de retail.
Orice utilizator al aplicatiei poate ca, de oriunde s-ar găsi, să afle care sunt ofertele. Aceste oferte sunt diferite de cupoanele din revista Profi.
Promotiile si ofertele, alături de bonusurile primite automat la accesarea aplicatiei, reprezintă șanse pe care rețeaua le pune la dispoziția clienților săi pentru a le proteja pe cât posibil puterea de cumpărare serios afectată de pandemie și de efectele pe care războiului din Ucraina le are asupra economiei, spun reprezentanții PROFI.
Atunci când cineva o utilizează și dorește să revadă ce a cumpărat în timp sau să-și verifice cheltuielile la Profi, bonurile sale digitale îl așteaptă aici ordonat, gata să îi răspundă clar la întrebările de acest gen.
O noutate este jocul pe care îl conține, o premieră în rândul aplicațiilor din retailul alimentar autohton, potrivit reprezentanților comoaniei.
Cu aproape 16.000 de magazine integrate și partener funcționând în întreaga țară și cu aproape 27.000 de angajați, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică și cel mai mare angajator privat din Romania, potrivit datelor companiei.