Managementul timpului pentru angajații care lucrează la birou: cum îi încurajăm

0
262

Managementul timpului pentru angajații care lucrează la birou: cum îi încurajăm

Efectele pandemiei încă își fac simțită prezența. Cu toate că telemunca a căpătat o doză de popularitate în ultimii doi ani, statisticile arată că managementul timpului pentru angajați este mult mai bun atunci când aceștia vin la birou. Cum îi încurajăm să se întoarcă și să își gestioneze cât mai eficient activitatea? Află din rândurile următoare.

Cât de important este managementul timpului în noua normalitate

Managementul timpului, indiferent de job, este un element esențial, pentru că asigură înlăturarea activităților neimportante. Munca de acasă a reprezentat o provocare pentru angajații din întreaga lume. Mulți dintre ei au susținut că ajungeau să lucreze în plus deoarece erau distrași mai des pe parcursul unei zile. În prezent, munca hibridă reprezintă noua normalitate.

Revenirea la birou, chiar și pentru câteva zile pe săptămână, oferă mai multe opțiuni de eficientizare a activității și motivare a angajaților. Mulți dintre ei au rămas însă cu teama de a se întoarce la locul de muncă. Oferirea sentimentului de siguranță prin implementarea unor măsuri care să le asigure confortul psihic este extrem de importantă. În acest scop a fost dezvoltat IMMUNE Building Standard™, o certificare pentru clădirile de birouri bazată pe sistemul Healthy by Design®. Acesta este format dintr-o rețea de dispozitive, tehnologii, echipamente de specialitate, personal dedicat și facilități noi, ce au ca unic scop crearea unor spații sănătoase pentru angajați. Clădirile „sănătoase” ar trebui să facă parte din strategia de dezvoltare sustenabilă  a oricărei companii.

De ce este munca de la birou mai eficientă în managementul timpului

Într-o lume a afacerilor tot mai competitivă, timpul înseamnă bani, iar beneficiile managementului timpului sunt nenumărate. Prezența fizică a angajaților la birou asigură un management al timpului mult mai eficient. Măsurile sanitare menite să le asigure tot confortul, programul stabil, o agendă a activităților mult mai bine structurată, precum și lucrul în echipă vor genera o productivitate sporită.

Beneficiile managementului timpului la birou:

  • Sarcinile vor fi îndeplinite la timp, deoarece timpii alocați vor fi mult mai bine definiți. Elementele care ar putea distrage atenția sunt mai puține și, de asemenea, volumul de muncă va fi gestionat mult mai bine.
  • Crește calitatea muncii, pentru că activitățile pot fi prioritizate și supervizate mai ușor. Angajații vor cunoaște exact care sunt cele mai importante sarcini ale zilei și vor putea cere și obține feedback mai rapid.
  • Mai multă productivitate, deoarece gestionarea corectă a timpului va crește nivelul de eficiență. Amânările de tipul „fac asta mai târziu” vor fi mult mai rare, în comparație cu zilele în care se lucra de acasă.
  • Mai puțină anxietate în rândul angajaților, deoarece le va fi mai ușor să facă diferența dintre timpul petrecut la serviciu și timpul liber. Calitatea vieții personale a acestora se va îmbunătăți și vor simți că dețin din nou controlul asupra situațiilor.
  • Mai multe oportunități de dezvoltare, atât a afacerii, cât și a angajaților, și asta pentru că procesele de lucru vor fi implementate mult mai bine. Cresc eficiența și calitatea, iar același lucru se întâmplă și cu businessul.

Managementul timpului pentru angajații care lucrează de la birou va avea un impact pozitiv atât asupra companiei, cât și a stilului lor de viață, în general. Dacă timpul este gestionat corect, crește și abilitatea de a face lucrurile așa cum trebuie și de a lua decizii mai înțelepte.

Sursa foto: Unsplash.com/ Redd

Managementul timpului pentru angajații care lucrează la birou: cum îi încurajăm

Efectele pandemiei încă își fac simțită prezența. Cu toate că telemunca a căpătat o doză de popularitate în ultimii doi ani, statisticile arată că managementul timpului pentru angajați este mult mai bun atunci când aceștia vin la birou. Cum îi încurajăm să se întoarcă și să își gestioneze cât mai eficient activitatea? Află din rândurile următoare.

Economisire și zgârcenie: care este limita?

În societatea noastră, lăcomia nu este privită cu ochi buni, ceea ce are adesea un efect negativ asupra unei dorințe perfect adecvate de a economisi bani. Pentru a nu părea zgârciți, mulți oameni refuză să accepte beneficiile obiective ale frugalității. Să vedem unde se trasează linia de demarcație între cele două.

6 metode prin care poți obține venituri suplimentare
Galerie Foto Luna decembrie se poate dovedi o lună foarte costisitoare, cu toate cumpărăturile și cadourile pe care trebuie să le faci. Orice sumă pe care o obții pe lângă venitul tău lunar îți poate fi de un real ajutor, fie la plata utilităților, fie la achiziționarea unui cadou de Crăciun.

România își menține cotele de pescuit în Marea Neagră la două specii acvatice

România își menține cotele de pescuit în Marea Neagră în 2022. Acestea se ridică la 75 de tone la calcan și la 3.442,50 tone la sprot, transmite Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR).

3 companii au fost desemnate furnizori de ultimă instanță pentru gaze naturale

ANRE a decis că societățile Engie România, E.ON Energie România şi OMV Petrom S.A sunt furnizori de ultimă instanţă pentru gaze naturale. 

Ce spune ministrul Turismului despre reluarea acordării voucherelor de vacanţă

Proiectul actului normativ pentru reluarea acordării voucherelor de vacanţă se află în procedură de avizare iar în această săptămână ar putea fi adoptat, potrivit ministrului Antreprenoriatului şi Turismului, Constantin-Daniel Cadariu.

Apple este pe cale să devină prima companie din lume cu o valoare de piaţă de 3 trilioane de dolari

Acţiunile Apple au înregistrat o evoluţie puternică în 2021, plus 38%, şi au nevoie de o creştere de doar 3% pentru ca gigantul american să atingă o capitalizare de 3 trilioane de dolari (3.000 mld. dolari), bornă nedepăşită până acum de nicio companie, potrivit Barron’s.

Airbus Helicopters România a livrat Ucrainei 5 elicoptere H225 modernizate

Compania Airbus Helicopters România a livrat Ministerului de Interne al Ucrainei  cinci elicoptere H225 modernizate. Ceremonia de acceptare s-a desfășurat la Ghimbav.

Virgil Popescu: Livrările de gaze din Marea Neagră vor începe în 2026, o primă cantitate vine în 2022

Primele cantități de gaze naturale din Marea Neagră vor veni în 2026 pentru perimetrul deținut de OMV Petrom și Romgaz, iar din perimetrul concesionat de Black Sea Oil & Gas gazele vor veni anul viitor, a declarat ministrul Energiei Virgil Popescu.

Anunț ziar

Certificatul verde la locul de muncă și testarea pe banii angajaților: raiul infractorilor și vietnamezi în școli
Galerie Foto Peste 1,2 miliarde de lei pe lună ar fi bugetul calculat pentru testarea a 50% din numărul total al angajaților din România, dacă aceștia nu sunt vaccinați. Ministrul Sănătății, Alexandru Rafila, a propus, inițial, testarea angajaților pe banii statului, dar suma necesară nu poate fi alocată, fiind prea mare.

Estimări pentru agricultură în UE. Producția de grâu va scădea în 2022

Producția de grâu a UE și Marii Britanii va scădea în 2022 din cauza reducerii recoltelor din zona balcanică, arată Asociaţia europeană a producătorilor de cereale (Coceral), scrie Reuters.

Datoria guvernamentală a ajuns la 47,4% din PIB în primele 9 luni din 2021

Datoria guvernamentală a ajuns la 556,362 miliarde de lei în primele 9 luni din 2021, de la 499,8 miliarde de lei în aceeași perioadă a anului trecut, arată datele Ministerului Finanţelor.

(P) Cursurile de limbă străină pentru companii - o necesitate pentru dezvoltarea business-ului

Limba engleză – cine nu o cunoaște? În zilele noastre pare destul de greu să nu înțelegem cel puțin la nivel minim această limbă. Din fericire este una din limbile străine ce se pot studia ușor. Întâlnim peste tot ceva exprimat sau scris în această limbă, de la indicațiile producătorilor de bunuri și până la replicile din filme.

Proiectul Neptun Deep din Marea Neagră are nevoie de 16 miliarde de euro

Proiectul Neptun Deep din Marea Neagră are nevoie de investiţii totale de 16 miliarde de euro, spune Ionuţ Ciubotaru, vicepreşedinte Business Development la OMV Petrom.

Source

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here