(P) Mai puține pierderi asumate, cu VIP Client de la DSC – Dragon Star Curier

0
211

(P) Mai puține pierderi asumate, cu VIP Client de la DSC – Dragon Star Curier

Companiile cu volume foarte mari de curierat au tendința de a trece mai ușor peste pierderi. Problema principală pleacă de la inflexibilitatea procedurilor și globalizarea analizelor de rentabilitate. La acest aspect s-au gândit cei de la DSC – Dragon Star Curier și au lansat serviciul VIP Client. Cu o vechime de peste 15 ani pe piața autohtonă de curierat, DSC – Dragon Star Curier a încheiat perioada de testare pentru serviciul VIP Client. Clienții DSC cu o factură lunară mai mare de 100 000 lei pot solicita acest serviciu și beneficiile sale funcționale. Printre altele, serviciul presupune un manager care să supervizeze buna derulare a contractului, comunicarea și mai rapidă, gestionarea segmentată a serviciilor cu responsabilii teritoriali și implementarea de soluții pentru rezolvarea situațiilor sau necesităților punctuale. Practic, în cel mai scurt timp, responsabilul de situație intervine și comunică soluțiile, iar daca ceva vă nemulțumește, intervine VIP key account managerul sau VIP Client managerul. Perioada de testare a fost de 12 luni, iar lansarea vine după alte trei luni de analiză și ajustări. Potrivit directorului comercial, Adrian Bănică, s-a dorit ca analiza să se facă după un ciclu de 12 luni, pentru a putea avea la dispoziție toate elementele specifice, speciale și sezoniere pe fiecare client participant la procesul de testare.

DSC – Dragon Star Curier și-a propus ca la finalul primului an de VIP Client să solicite feedback de la clienții care apelează la acest serviciu și să etaleze transparent rezultatele ciclului anual. Trebuie menționat că acest serviciu nu presupune costuri suplimentare din partea clienților.

Mare parte din elementele serviciului VIP Client se regăseau deja în activitatea noastră zilnică. După o discuție cu un client important, am realizat că mărimea unei companii, implicit volumul foarte mare de expediții, înseamnă și dificultate în gestionarea unor situații sau greutăți în calibrarea cu necesitățile punctuale ale beneficiarilor sau noile cerințe ale pieței. Cu alte cuvinte, seturile de reguli și proceduri se modifică greu și eventualele situații, dacă nu ajung la un procent alarmant, se trec la balast sau pierderi asumate. Pentru că schimbările de proceduri au nevoie de adaptări și în dreptul partenerului pe servicii de curierat, noul nostru serviciu a venit firesc. În plus, eventualele noi setări pentru clienții VIP vor fi utile și pentru restul clienților, odată ce implementarea lor va fi realizată cu succes. Ne-a declarat, Marian Gavrilescu, Marketing & VIP Client Manager al DSC – Dragon Star Curier.

Serviciul VIP Client trebuie să culeagă mai multe informații utile operaționalului și să genereze servicii și produse noi. La toate acestea, se adăuga  și creșterea nivelului de satisfacție al clienților și beneficiarilor.

Despre DSC – Dragon Star Curier

DSC – Dragon Star Curier este brand românesc care a luat naștere în 2004. Încă de la început, s-a remarcat prin deschiderea față de necesitățile speciale ale clienților și a reușit să-și contureze poziția și identitatea pe piața. Evoluția a fost naturală, iar în acest moment, compania dispune de peste 1000 de autoutilitare (peste 1100 de curieri), peste 60 de centre zonale și 4 hub-uri mari în: București, Brașov, Roman și Cluj Napoca. De asemenea, DSC – Dragon Star Curier se mândrește cu clienți mari și foarte mari păstrați timp de peste 15 ani și cu peste 3000 de clienți medii.

Titlurile de stat Tezaur pot fi cumpãrate și în luna octombrie 2021. Care sunt dobânzile

Ministerul Finanțelor emite, trei noi emisiuni de titluri de stat în cadrul Programului Tezaur începând cu 4 octombrie 2021. Acestea vor avea scadența la 1, 3 și 5 ani și dobânzi de 3,50%, 4,00% și…

Rezervele internaționale ale României scad. Care este valoarea acestora

Rezervele internaţionale ale României (valute plus aur) erau de 46,187 miliarde euro la 30 septembrie 2021, comparativ cu 46,730 miliarde euro la 31 august 2021, anunță BNR. La 30 septembrie 2021, rezervele…

(P) Mai puține pierderi asumate, cu VIP Client de la DSC – Dragon Star Curier

Companiile cu volume foarte mari de curierat au tendința de a trece mai ușor peste pierderi. Problema principală pleacă de la inflexibilitatea procedurilor și globalizarea analizelor de rentabilitate. La acest…

ROBOR la 3 luni continuă să crească. La ce valoare a ajuns

Indicele ROBOR la trei luni, utilizat pentru calcularea dobânzilor variabile la creditele în lei contractate înainte de luna mai 2019, a urcat, vineri, la 1,79%, de la 1,77, joi, potrivit datelor BNR. La…

Alegeți un elevator auto potrivit nevoilor dumneavoastră pentru un maxim de profesionalism!
Galerie Foto Datorită creșterii numărului de autovehicule, au apărut tot mai multe service-uri, dar chiar și în situația asta, este totuși destul de greu să găsiți un service profesional care să se comporte ca atare…

Vești proaste pe piața RCA. Prețul polițelor a explodat. Cât de mari sunt scumpirile

Odată cu retragerea autorizaţiei de funcţionare, constatarea insolvenţei şi deschiderea procedurii de faliment pentru City Insurance, asiguratorii au crescut semnificativ preţurile la poliţele RCA, în unele…

Angajații beneficiază de zile libere dacă se vaccinează anti COVID-19

Persoanele angajate care se vaccinează anti COVID-19 vor putea cere o zi liberă plătită de la locul de muncă pentru fiecare doză administrată. Mai exact este vorba despre Legea nr. 221/2021 pentru modificarea…

Creditele de consum la mare căutare. Totalul împrumuturilor se ridică la circa 2,63 miliarde de lei

Românii au, în continuare, un apetit ridicat pentru creditele de consum. Volumul împrumuturilor noi de acest tip a ajuns în august 2021 la circa 2,63 miliarde de lei, al doilea cel mai mare nivel lunar din…

Producătorii de medicamente generice invită Guvernul la colaborare, pentru binele românilor
Galerie Foto Bolnavii din România nu mai au acces la o gamă largă de medicamente generice, de foarte bună calitate, după ce au fost retrase de pe piață peste 2.500 dintre acestea, în ultimii ani. Fără nicio justificare…

City Insurance pune la dispoziție clienților un call center și o platformă online

Uniunea Națională a Societăților de Intermediere și Consultanță în Asigurări (UNSICAR) a lansat, miercuri, un call center disponibil la numărul 0733.660.055 (număr cu tarif normal) și platforma online…

Vești proaste pentru contribuabili. Programatorii nu vor mai fi scutiți de taxe. Și alte sectoare vor fi impozitate

Ministrul Finanţelor, Dan Vîlceanu, spune că se poartă discuţii pentru eliminarea scutirii de la plata impozitului pe venit şi a contribuţiilor din anumite domenii precum IT, construcţii şi cercetare.

(P) Kaufland lansează campania de brand de angajator „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”, anunță transparentizarea salariului brut de pornire și introduce un asistent digital care să îi ghideze pe candidați în procesul de aplicare
Galerie Foto Kaufland România a lansat o nouă campanie de brand de angajator, „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”, care aduce în prim-plan o parte dintre angajații companiei, selecționați de campioana Cristina Neagu, prin intermediu…

Schimbări în calculul polițelor RCA. Care vor fi cele mai mari tarife

Polițele RCA vor fi calculate după un alt algoritm pentru a se evita ajungerea la o valoare prea mare a acestora, anunță Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF). În cazul în care polițele RCA…

Miting de pandemie cu 100 de camioane în fața Guvernului

Protestele în timpul stării de alertă, în localitățile cu care au intrat în scenariul roșu, limitează numărul participanților la 100 de persoane. Transportatorii demonstrează, astăzi, că un miting poate fi…

Sezonul răzgâiaților. Cum și-au petrecut românii vara pe litoral

Chef Adi Hădean spune cum a fost în această vară pe litoral pentru turiști dar și pentru antreprenori și angajați. Cum s-au comportat românii aflați în concedii dar și greutățile întâmpinate de…

Source

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here